Discussie-avond over verkiezingsprogramma VVD

Mark Rutte is weer onze lijsttrekker bij de komende verkiezingen

Eind vorige week presenteerde het VVD Hoofdbestuur het concept VVD Verkiezingsprogramma voor de Tweede Kamerverkiezingen in maart volgend jaar. Het programma, getiteld Zeker Nederland, laat zien hoe de VVD Nederland de komende jaren nog sterker wil maken.

VVD Ermelo houdt op maandagavond 17 oktober een discussie-avond over het concept verkiezingsprogramma programma.

Ook mensen die geen lid zijn van de VVD zijn deze avond van harte welkom om mee te praten. Wat is volgens u liberale politiek? En aan welke zaken moet wat u betreft de komende jaren extra aandacht worden besteed? En hoe dan? Iedere liberaal uit Ermelo mag meepraten. Alleen het stemrecht over amendementen is voorbehouden aan VVD leden.

De discussie-avond vindt plaats op maandag 17 oktober van 20.00-22.00 uur in het “clubhuis” van de VVD bij Assuraad aan de Oude Arnhemsekarweg 52.

Download het concept verkiezingsprogramma hier

Kom meepraten over Nederland! – VVD Ermelo

Nederland, een land vol optimistische doorzetters. – Mark Rutte