Liberale seizoensopening thema veiligheid & sport

Verhalen van de turncommentator en brandweercommandant

Ermelo – NOS turncommentator, Hans van Zetten, en brandweercommandant, Alfred van Asselt, willen hun verhalen vertellen aan Ermelo’se inwoners. Het verhaal van de brandweer gaat vooral over de vrijwilligers, zonder wie geen brandbestrijding mogelijk is. En Hans van Zetten wil zijn verhaal over de Olympische Spelen kwijt. Hij keerde vorige maand terug uit Rio de Janeiro en wil de primeur van zijn verhaal aan zijn mede-dorpelingen geven.brandweer

Wie deze beide verhalen wil horen, komt zaterdagmiddag 24 september om 15.00 uur naar de kantine in de brandweerkazerne aan de Oude Telgterweg 181 te Ermelo. Geen kosten, wel opbrengsten.

Brandweercommandant Alfred van Asselt bijt het spits af met een interactieve presentatie van 30 minuten. Dankzij de vrijwilligers heeft Ermelo een vitale brandbestrijdingscapaciteit. Hoe kan dat zo blijven? Daarna brengt liberaal Hans van Zetten, al 30 jaar de vertrouwde stem van turnend Nederland, zijn verhaal tot leven. Natuurlijk beleeft u weer de GOUDEN balkoefening van Sanne Wevers en de VAL en wederopstanding van Epke Zonderland aan de rekstok. Maar vooral wil de sportcommentator ingaan op de vragen die bij u leven.

Als beide verhalen verteld zijn, leidt de brandweercommandant u rond in de kazerne en is er een saamhorigheidsborrel die de VVD Ermelo alle deelnemers aanbiedt. Ook zijn de raadsleden Desiree Meijsen en Monique van den Broek aanwezig om u te woord te staan.

Liberale seizoenopening en saamhorigheidsborrel rondom thema’s veiligheid en sport. Zaterdag 24 september van 15.00-17.00 uur in de brandweerkazerne te Ermelo, Oude Telgterweg 181.