Een nieuw, modern sportcentrum

Nieuw sportcentrum Ermelo

“De VVD heeft gerealiseerd dat er de afgelopen jaren veel geld is geïnvesteerd in buitensport. Ik noem alleen al de kunst- en natuur grasvelden, de bijdragen aan nieuwe accommodaties zoals kleedkamers, veldverlichting etc. En nu zijn de binnensportverenigingen aan de beurt! Een modern sportcentrum met drie grote zalen waar alle deze verenigingen een plek krijgen. Dat verdienen ze!”

In ons verkiezingsprogramma zeggen wij
onder meer het volgende over sport:

• We vinden het belangrijk dat je zo vrij mogelijk kunt kiezen naar welke school je gaat.
  • Wij blijven de sportcoaches van Interactie subsidiëren.
  • We vinden dat ouders van kinderen die het sporten niet kunnen betalen hiervoor een financiële bijdrage krijgen van de gemeente.
  • Sportverenigingen, scholen en buitenschoolse opvang moeten gestimuleerd worden nauw samen te werken om de schoolgaande jeugd zoveel mogelijk te laten bewegen.
  • We stimuleren dat de basisscholen gaan voldoen aan de wettelijke norm dat kinderen twee uren per week lichamelijk onderwijs krijgen.

Naar het volledige verkiezingsprogramma