Raadsleden geïnstalleerd

Herma van der Weide en Dimitri Poos

Op donderdag 29 maart zijn onze nieuwe raadsleden Herma van der Weide en Dimitri Poos geïnstalleerd. Daarmee is een nieuw hoofdstuk voor de VVD-fractie begonnen. Hoewel Herma en Dimitri nieuw zijn in de gemeenteraad van Ermelo, hebben ze beiden al veel raadservaring opgedaan in Eemnes respectievelijk Leidschendam-Voorburg.

Herma en Dimitri voeren het Winnend Team van de VVD Ermelo aan. Anders dan in het verleden doet de fractie het werk niet alleen, maar is het hele winnend team actief om het liberale geluid in Ermelo te laten horen. Binnenkort worden de twee fractievertegenwoordigers benoemd, die voor de VVD in de raadscommissies gaan plaatsnemen.

Lees ook: VVD Ermelo formeert Het Winnend Team
…en: Na 46 jaar verandering!