Uitbreiding werkgroep Campagne&Communicatie

Ermelo, 14 februari – Onze werkgroep is deze maand uitgebreid met Jean-Paul Wiedenhoff 44 jaar (rechts op de foto). Hierdoor is er met vier personen voldoende mankracht in ons team om de doorlopende Campagne activiteiten en de totale Communicatie van de VVD Ermelo naar kiezers, sympathisanten, vrienden en leden te realiseren. Daarnaast rekenen wij op hulp van vele vrijwilligers die zich per activiteit kunnen opgeven.

De communicatie wordt op korte termijn sterk verbeterd met de nieuwste technieken, zodat wij meer inwoners van Ermelo kunnen informeren. De campagne activiteiten voor de landelijke (2017) en lokale verkiezingen (2018) zijn doorlopend, waardoor de VVD regelmatig zichtbaar is.