VVD Ermelo houdt inloopspreekuur

VVD Ermelo houdt inloopspreekuur

Een keer in de maand houdt de fractie van VVD Ermelo voortaan inloopspreekuur. Tijdens deze spreekuren kunnen inwoners van Ermelo bij de fractie terecht met vragen, of een probleem voorleggen dat speelt in wijk of buurt.

De VVD-fractie heeft besloten spreekuren te houden omdat ze graag wil weten wat er speelt. Per telefoon en mail waren de fractieleden natuurlijk al te bereiken, maar in sommige gevallen kan een persoonlijk gesprek prettiger zijn.

Het eerste inloopspreekuur wordt gehouden op dinsdag 13 mei (19:30 uur). De fractieleden zijn vanaf 19:30 uur te vinden in zaal 5 van de Dialoog (Raadhuisplein 4).