Debatavond over sport met minister Schippers

De VVD-afdelingen van de Noordwest Veluwe hebben voor dinsdagavond 11 maart een debatavond georganiseerd over het belang van sport en ondernemerschap in onze samenleving. De avond wordt bijgewoond door minister Edith Schippers (Sport) en Tweede Kamerlid Cora van Nieuwenhuizen.

Aan de hand van prikkelende stellingen, die worden ingeleid door topsporters Henk Timmer en Bert Konterman, worden verschillende sportonderwerpen besproken.

VVD Ermelo nodigt u van harte uit de debatavond bij te wonen. Het debat vindt plaats in de voetbalkantine van voetbalvereniging Hierden (Dorpshuisweg 9-A). Toegang en koffie zijn gratis.

Als VVD Ermelo hebben wij twee vertegenwoordigers van gymnastiekvereniging Sparta uitgenodigd de debatavond bij te wonen. Zij zijn speciale gasten en kunnen na afloop van het debat persoonlijk in gesprek gaan met minister Schippers.

Lees hier wat VVD Ermelo in het verkiezingsprogramma over ‘sport’ heeft staan