Gert Jan Brouwer beëdigd tot fractievertegenwoordiger van VVD Ermelo

De burgmeester van Ermelo heeft gisteravond te midden van de gemeenteraad Gert Jan Brouwer beëdigd tot fractievertegenwoordiger van de VVD.

De beide raadsleden Herma van der Weide-van ’t Hof en Monique van den Broek zijn erg blij met de versterking door de 54 jarige ondernemer. Gert Jan Brouwer is CEO van Frontline Rigging Consults B.V., een bedrijf tot overal in de wereld grote evenementen faciliteert. Het hoofdkantoor bevindt zich in De Meern. Gert Jan Brouwer is geboren en getogen in Ermelo, woonachtig aan de Zeeweg. Daarnaast is hij secretaris van de Vereniging van Evenementen Makers VVEM. Sinds najaar 2017 ondersteunt Gert Jan Brouwer de VVD-fractie. Hij zal vooral op duurzaamheid en klimaat zijn bijdrage leveren, maar is daarnaast ook op andere dossiers inzetbaar. Eerder deze maand is Piet Woltman beëdigd tot fractievertegenwoordiger voor de VVD in Ermelo. Daarmee is de slagkracht van de liberale gemeenteraadsfractie sterk toegenomen.

Gert Jan Brouwer noemt zichzelf vooral een buitenmens, natuurliefhebber, amateurfotograaf, wereldburger en ook nog ondernemer. Zijn persoonlijk statement luidt: “Ik vorm mij graag een
mening over uiteenlopende zaken die belangrijk zijn voor mijzelf en mijn omgeving. En de omgeving waar ik (buiten mijn reguliere werk) de meeste tijd doorbreng is onze gemeente Ermelo. Juist daarom wil ik actief zijn in de gemeentepolitiek. Omdat ik wil meedenken en meedoen met wat er in onze gemeente speelt. Zodat ons liberale gedachtengoed gaat leiden totgelijkwaardigheid en gelijke kansen voor iedereen. Zonder overdreven regels voor burgers en ondernemers. Maar wel door het nemen van de eigen verantwoordelijkheid.”