Gert Jan Brouwer en Thierry Aartsen

Gert Jan Brouwer, VVD fractievertegenwoordiger in Ermelo en bestuurslid van de evenementen branchevereniging VVEM (Vereniging Van Evenementen Makers) heeft samen met Thierry Aartsen, tweede kamer lid voor de VVD een werkbezoek gebracht aan het bedrijf MTD in Tilburg. Dit bedrijf verzorgd wereldwijd watervoorzieningen voor een diversiteit aan evenementen zoals onder meer de Olympische spelen en het aankomende WK voetbal in Qatar. Met diverse betrokkenen uit de branche is daar de problematiek van het bijna compleet stilvallen van de evenementenbranche door de Corona pandemie besproken. Ook zijn de diverse steunmaatregelen die de overheid heeft ingesteld voor bedrijven ter tafel gekomen en er is aangegeven waar deze specifiek voor de evenementenbranche verbeterd zouden kunnen worden. VVD tweede kamer lid Thierry Aartsen blijft zich in deze moeilijke tijden ten volle inzetten voor alle ondernemers in Nederland.

van links naar rechts: Gert Jan Brouwer, VVD fractievertegenwoordiger in Ermelo, en VVD parlementariër Thierry Aartsen.