Geslaagde workshop Liberalisme in Ermelo

Na afloop tevreden gezichten bij de 14 deelnemers aan de workshop Liberalisme, die donderdagavond 14 november in de gemeente Ermelo plaatsvond. Trainer Sander Janssen uit Hengelo weet als geen ander om alle deelnemers te betrekken bij deze filosofische stroming en hoe dat in de Volkspartij voor Vrijheid en Democratie wordt vorm gegeven in liberale kernwaarden. Na de workshops in Harderwijk en Nunspeet was deze in Ermelo de 3e dit jaar die het VVD Netwerk Noordwest-Veluwe voor leden en niet leden organiseerde. In Ermelo namen ook 5 niet leden deel.  Allen spraken hun tevredenheid uit over de verdieping die de workshop hen heeft opgeleverd.

Business Opportunity School BOS in Horst stelde een instructielokaal, koffie en thee om niet ter beschikking. Na afloop overhandigde netwerkbestuurder Gonny Otter het Hengelose raadslid Sander Jansen voor zijn leidende rol in de informatieoverdracht en discussies.