Goede uitslag voor VVD in Ermelo

De VVD Houdt Koers

VVD weer grootste in Gelderland

De VVD heeft bij de Provinciale Statenverkiezingen een goed resultaat geboekt. Hoewel we twee zetels verliezen in de provincie Gelderland, blijven we de grootste partij. Net als het CDA hebben we in de Staten nu 9 zetels, maar we behaalden wel meer stemmen dan de christendemocraten.

Hans de Haan

Met nagenoeg de volledige uitslag van Gelderland binnen is duidelijk dat Ermeloër Hans de Haan zich kan gaan opmaken voor een tweede termijn als Statenlid. We wensen hem heel veel succes en houden natuurlijk nauw contact met hem!

We willen alle 1731 mensen die in Ermelo op de VVD stemden enorm bedanken voor hun vertrouwen in onze partij. Natuurlijk zijn we niet alleen op verkiezingsdagen geïnteresseerd in uw stem. Ook tussen de verkiezingen door horen we graag van u. Stel ons vragen, vertel ons wat u bezighoudt, laat het ons weten wat we goed doen of juist niet. We gaan ook in Ermelo graag met u in gesprek.

Groei in Ermelo

Natuurlijk zijn we dank verschuldigd aan de VVD-leden die in hun vrije tijd campagne zijn gaan voeren. Afgelopen week zijn door leden huis-aan-huis nog honderden folders verspreid en daarbij zijn ook weer nieuwe contacten opgedaan. Heel erg bedankt voor de inzet!

Alle campagnes – landelijk, regionaal, lokaal – hebben er mede voor gezorgd dat we ten opzichte van de gemeenteraadsverkiezingen van vorig jaar in Ermelo flink zijn gegroeid:

• Gemeenteraadsverkiezingen 2014: 11,7% (1522 stemmen)
  • Provinciale Staten-verkiezingen 2015: 15% (1731 stemmen)

Daarbij moet nog worden aangetekend dat de opkomst gisteren (55,9%) een stuk lager was dan bij de gemeenteraadsverkiezingen van vorig jaar (62,7%). Al met al een hoopgevende uitslag. Kiezers bedankt!

Yuri Visser
Secretaris VVD Ermelo