VVD Ermelo heeft nieuw bestuur

Henk van Katwijk is nieuwe voorzitter

Tijdens de algemene ledenvergadering van maandag 16 juni hebben de leden van VVD Ermelo een nieuw bestuur geïnstalleerd. De nieuwe voorzitter is Henk van Katwijk. Hij blijft aan tot het eind van dit jaar. Het is de bedoeling dat in de tussentijd een voorzitter gevonden wordt, die vanaf 2015 de kar wil gaan trekken.

Henk van Katwijk

Henk van Katwijk volgt Pieter Schram op als voorzitter van de lokale VVD-afdeling. Na de installatie van de nieuwe voorzitter, bedankte Van Katwijk zijn voorganger voor zijn inspanningen voor de partij.

De nieuwe voorzitter, als advocaat werkzaam bij Assuraad Advocaten, was in het oude bestuur al secretaris. Die functie wordt in het nieuwe bestuur bekleed door Yuri Visser. Verder zijn tijdens de algemene ledenvergadering Henk van Beek en Marc de Ruijter geïnstalleerd als respectievelijk penningmeester en algemeen bestuurslid.

Het nieuwe bestuur heeft zich ten doel gesteld de zichtbaarheid van de VVD in Ermelo te vergroten. Daarnaast wil het bestuur werken aan een grotere achterban. Ook wordt de komende tijd actief werk gemaakt van het vinden van een geschikte voorzitter voor de periode vanaf begin volgend jaar. Binnenkort wordt hiervoor een vacature uitgeschreven.