VVD Ermelo houdt inloopspreekuur

VVD Ermelo houdt inloopspreekuur

Ook buiten de verkiezingen om is VVD Ermelo geïnteresseerd in ‘de stem’ van de inwoners van Ermelo. Maandag 23 maart houdt de Ermelose fractie daarom weer een inloopspreekuur. Tijdens het spreekuur kunnen inwoners van Ermelo bij de fractie terecht met vragen, of een probleem voorleggen dat speelt in wijk of buurt.

De VVD-fractie houdt spreekuren omdat ze graag wil weten wat er speelt. Per telefoon en mail zijn de fractieleden natuurlijk ook te bereiken, maar in sommige gevallen kan een persoonlijk gesprek prettiger zijn.

Het inloopspreekuur van maandag 23 maart duurt van 19:30 tot 20:00 uur. De fractieleden zijn te vinden in zaal 9 van de Dialoog (Raadhuisplein 4).