VVD Ermelo start met politiek café

Eerste editie VVD Café in teken nieuwe sporthal

VVD Ermelo heeft besloten voortaan om de twee maanden een politiek café te houden. De avonden hebben steeds een ander thema. De eerste editie staat gepland voor maandag 7 juli en het thema dat dan centraal staat is ‘een nieuwe sporthal voor Ermelo’. Alle inwoners van Ermelo zijn welkom om over dit onderwerp te komen praten.

VVD Ermelo start met politiek café

VVD Ermelo start met politiek café – foto: stck.xchng

De Ermelose afdeling van de VVD maakt zich al lange tijd hard voor een nieuwe sporthal. Ook in ons laatste verkiezingsprogramma wordt de sporthal expliciet genoemd. Als het aan de VVD ligt wordt de Balverszaal gesloopt en komt er voor Calluna een compleet nieuwe opzet: het sportcomplex van drie sporthallen dat daar moet komen, moet voldoen aan de NOC/NSF normen. Hierdoor wordt ook voor turnvereniging Sparta een sportieve en hoogkwalitatieve toekomst mogelijk gemaakt.

Niet alleen Sparta heeft echter baat bij een nieuwe sporthal. Ook voor andere Ermelose binnensportverenigingen is een nieuwe accommodatie interessant. De verschillende verenigingen worden door de VVD dan ook persoonlijk uitgenodigd om het politiek café bij te wonen.

Ook vertegenwoordigers van andere politieke partijen zijn vanzelfsprekend van harte welkom om de avond bij te wonen.

Inleiding en discussie

De politieke avond wordt geopend door Hugo Weidema, fractievoorzitter van de VVD. Hij zal ingaan op het onderwerp van de avond en uitleggen waarom de VVD vindt dat het goed is dat geïnvesteerd wordt in een nieuwe sporthal. Na deze inleiding is het tijd om met elkaar in gesprek te gaan over het onderwerp van de avond.

VVD Café wordt gehouden in De Kletskop (Stationsstraat 38a), het nieuwe café van ondernemer Erik Last. Aanvang: 20:00 uur.

Lees hier wat VVD Ermelo in het verkiezingsprogramma over sport heeft staan