VVD Ermelo zoekt jou!

VVD Ermelo zoekt jou!

Onder deze naam is de VVD Ermelo op zoek naar dorpsgenoten die ons lokale team willen ondersteunen. Met advies, praktische hulp, kritisch meedenken of misschien zelfs als raadslid of politiek ondersteuner. Iedereen is welkom te reageren. We onderzoeken graag gezamenlijk hoe jouw kwaliteiten in de politiek tot z’n recht kunnen komen. Ervaring is geen vereiste, enthousiasme wel.  Ermelo kan wel wat liberalisme gebruiken!

Die oproep is op 1000 kaarten gedrukt. Een ploegje leden gaat de oproep in diverse wijken van Ermelo huis-aan-huis in de brievenbus stoppen. De weg naar een liberaal Ermelo begint immers met het mobiliseren van liberale dorpsgenoten. Hoe kunnen we Ermelo veiliger, liberaler en sterker maken? Bij VVD Ermelo staat die vraag steeds centraal.

De start van de Verkiezingsprogrammacommissie begon zondag 7 mei met het heffen van het glas in combinatie met het tonen van de oproep. Onder leiding van dr. Hans de Haan (2e van links), de huidige voorzitter van de VVD fractie in de Provinciale Staten van Gelderland, komt deze commissie donderdag 11 mei bijeen voor het 1e werkoverleg. Verder zijn toegetreden tot deze commissie: raadslid Monique van der Broek, mr. Henk van Katwijk, Yuri Visser, drs. Dimitri Poos, Anne Dragt en voormalig VVD-wethouder Peter Meijer. Dit zevental gaat in interactie met dorpsgenoten, verenigingen, organisaties en bedrijven een toekomstgericht liberaal programma ontwerpen voor de raadsperiode 2018-2022. Op donderdag 21 september vindt de VVD ledenvergadering plaats, waarop het Verkiezingsprogramma zal worden vastgesteld. Op 21 maart volgend jaar zijn de gemeenteraadsverkiezingen.

www.vvdermelo.nl/meedoen