VVD-lid Koop Bakker overleden

Koop Bakker

VVD-lid Koop Bakker is maandagochtend in zijn slaap overleden. Hij is 85 jaar geworden. Koop kampte al enige tijd met gezondheidsproblemen, maar zijn overlijden komt toch onverwachts.

Koop Bakker was jarenlang zeer actief voor de VVD. In Ermelo, maar ook daarbuiten. Namens de partij zat hij jarenlang in de Ermelose gemeenteraad. Daarnaast vertegenwoordigde hij de VVD onder meer in de Auditcommissie en Rekenkamercommissie en was hij lange tijd actief in het bestuur. Ook regionaal was hij zeer actief voor de VVD. Voor al zijn inspanningen voor de partij ontving Koop de Thorbecke-penning.

Bestuur en leden van VVD Ermelo wensen de familie van Koop, en in het bijzonder zijn echtgenote Nel, veel sterkte met het dragen van dit verlies.