VVD Team Ermelo sterk op ALV Noordwest-Veluwe

Tweede Kamerlid Helma Lodders deelt haar parlementaire belevenissen

Harderwijk, 10 mei ’17 – De VVD leden in Ermelo zijn samen met de liberalen in Harderwijk, Nunspeet en Putten ingedeeld in het Bestuurlijk Netwerk Noordwest-Veluwe. Dat besluit viel op 23 november vorig jaar in De Dialoog op de 1e gezamenlijk algemene ledenvergadering (ALV) . Woensdag 10 mei kwamen de leden uit de vier gemeenten wederom bijeen op de 2e ALV in Harderwijk. VVD Team Ermelo is nadrukkelijk aanwezig en levert belangrijke bijdragen.

Belangrijkste beslispunt is de vaststelling van het Kaderstellend Advies van de kandidaten voor de Gemeenteraadsverkiezingen 2018. In het ontwerp heeft netwerksecretaris Hans van Zetten, tevens VVD Teamleider in Ermelo, nuttig voorbereidend werk verricht. Daarna komt netwerkpenningmeester Reinder Jan Koelewijn aan het woord. De Ermelo’er presenteerde vaardig de wijze van financieel beheer, de beginbalans en begroting 2017. Daarmee verloopt de besluitvorming soepel.

Onderling contact met rechts Jean-Paul Wiedenhoff, Hans de Haan en Reinder Jan Koelewijn uit Ermelo

Na een korte pauze krijgt Tweede Kamerlid Helma Lodders het woord. Zij geeft een boeiende analyse van de verkiezingen en de gevolgen daarvan. Ook is er een levendige discussie over meerdere actuele onderwerpen. Al met al een boeiende en sfeervolle bijeenkomst.

Yuri Visser in gesprek met bestuurslid Gonny Otter

Pieter Woltman, Bas van der Broek en Désirée Meijsen in een Ermelo’s onderonsje.