Workshop Liberalisme in Ermelo

Meer weten over het Liberalisme? Dat kan! Het netwerkbestuur biedt leden en niet-leden kosteloos de Workshop Liberalisme aan: een verdieping van de mens- en maatschappijvisie gebaseerd op de liberale kernwaarden: Vrijheid, Verantwoordelijkheid, Gelijkwaardigheid, Verdraagzaamheid en Sociale rechtvaardigheid.

In de Workshop van 2,5 uur verdiep je je onder leiding van Sander Janssen, VVD raadslid te Hengelo en VVD docent politieke oriëntatie, met circa 10 andere belangstellenden in het liberalisme. Na succesvolle Workshops op 6 maart te Harderwijk en 17 oktober te Nunspeet, vindt deze 3e Workshop binnen het netwerk plaats in Ermelo op donderdagavond 14 november aanstaande van 19:30-22:00 uur. Inloop 19:00 uur.

VVD lid Nanno de Boer biedt voor de Workshop een professioneel leslokaal aan in zijn Business Opportunity School BOS aan de Horsterweg 192, 3853 JG Horst, gemeente Ermelo. Koffie, thee en water zijn inbegrepen.

Aan deelneming zijn geen kosten verbonden. Iedereen is welkom, ook niet leden. Aanmelden bij Gonny Otter, netwerkbestuurder voor Opleidingen en Talentmanagement met opgave van naam, mail en telefoonnummer.

Mail: hhjotter@solcon.nl en gsm 06-51828053

Workshop Liberalisme

• Tijd: donderdagavond 14 november van 19:30-22:00 uur
  • Plaats: Horsterweg 192, 3853 JG Horst (gemeente Ermelo)
  • Geen deelnemerskosten
  • Aanmelden bij Gonny Otter; hhjotter@solcon.nl

Vol is vol. De volgorde van aanmelding bepaalt de samenstelling van de groep deelnemers.