Bestuur VVD Ermelo bedankt raadslid Henk van Bruggen

Secretaris Yuri Visser bedankt Henk van Bruggen namens VVD Ermelo

VVD’er Henk van Bruggen nam enige tijd geleden afscheid van de Ermelose gemeenteraad. Dit noodgedwongen, vanwege gezondheidsredenen. Afgelopen week bezochten bestuursleden Hans van Zetten (voorzitter) en Yuri Visser (secretaris) hem thuis, om hem te bedanken voor zijn inzet voor de VVD, en om hem veel sterkte te wensen bij zijn verdere herstel.

Henk nam na de gemeenteraadsverkiezingen van 2014 namens onze partij zitting in de Ermelose raad. Het afgelopen jaar stak hij naast zijn andere werkzaamheden veel tijd en energie in het raadswerk. Als VVD zijn we hem daar veel dankbaarheid voor verschuldigd

Henk blijft op de achtergrond betrokken bij de VVD.