Désirée Meijsen en Rijk Hammer vormen nieuwe VVD-fractie

Désirée Meijsen en Rijk Hammer

De nieuwe fractie van VVD Ermelo wordt gevormd door Désirée Meijsen en Rijk Hammer. Beiden worden tijdens de gemeenteraadsvergadering van donderdag 2 juli officieel geïnstalleerd als raadslid. Dit is ook de datum waarop de gemeenteraad afscheid neemt van de vertrekkende VVD-raadsleden Henk van Bruggen en Hugo Weidema. Fractievertegenwoordiger Daniëlle Terpstra legt per dezelfde datum haar werk neer.

Désirée en Rijk zullen zich de komende tijd samen hard maken voor ons verkiezingsprogramma en een liberaler Ermelo. Het bestuur is blij dat na de tumultueuze weken nu een nieuwe start gemaakt kan worden met een nieuwe fractie.

Désirée Meijsen is geen onbekende in de Ermelose politiek. Tijdens de vorige raadsperiode woonde ze als fractievolger menig raads- en commissievergadering bij. Het bestuur kent Désirée als een gedreven VVD’er en is ervan overtuigd dat zij zich met veel enthousiasme hard zal maken voor de liberale zaak. Momenteel is Désirée algemeen adjunct in het bestuur van DVS’33.

Rijk Hammer is afkomstig uit het bedrijfsleven. Binnen onze afdeling staat hij bekend als een actief lid en een echte liberaal die altijd duidelijk en kernachtig communiceert en de hoofdzaken van de bijzaken weet te scheiden. Als raadslid wil hij onder meer de uitgaven van de gemeente goed onder de loep nemen.

Op onze website is meer informatie te vinden over zowel Désiree als Rijk. Ze vertellen daar ook meer over hun achtergrond en ambitie.

Mogelijk worden op korte termijn ook nog een of twee fractievertegenwoordigers geïnstalleerd. Daarover worden momenteel gesprekken gevoerd.

Yuri Visser
Bestuur VVD Ermelo

Installatie en afscheid VVD-raadsleden:

• Datum: 2 juli 2015
  • Aanvang: 19:30 uur
  • Locatie: Raadszaal (Gemeentehuis Ermelo)