VVD trapt campagne af tijdens nieuwjaarsborrel

Onze ploeg tijdens de nieuwjaarsborrel (v.l.n.r.: Esther Verhagen, Hugo Weidema, Henk van Bruggen, Désirée Meijsen en Daniëlle Terpstra)

Zondag kwamen de leden van VVD Ermelo bijeen om gezamenlijk te toasten op het nieuwe jaar. Tegelijk werd de aftrap gegeven voor de verkiezingscampagne voor de gemeenteraadsverkiezingen van 19 maart aanstaande.

Campagneleider Frank Meijsen onthulde de verkiezingsposter, waarop naast een mooie foto van lijsttrekker Esther Verhagen ook de verkiezingsleus ‘Sterker voor Ermelo’ te vinden is. Daarnaast maakte hij bekend dat er op korte termijn een geheel nieuwe website gelanceerd wordt.

Verder werden de eerste vijf kandidaten op de lijst van de VVD aan de leden gepresenteerd. De leden kregen een mooie VVD-sjaal om, beloofden die ook buiten de komende tijd geregeld te laten zien en gingen op de foto, samen met de hond van VVD-raadslid Hans de Haan.

Het verkiezingsprogramma van VVD Ermelo lezen kan hier

Lees ook het bericht op ErmeloVanNu: VVD Ermelo loopt zich warm voor de verkiezingen

Campagneleider Frank Meijsen onthult de verkiezingsposter